Happy New Year!

Min nyårsafton började inte så bra med att jag heltplötsligt inte hade någon att fira med och köerna till alla ställen var 3 timmar långa. Tillslut hittade jag en bra plats utan mycket människor och som var gratis men jag var fortfarande själv. Jag satt där i några timmar, för man måste vara ute i god tid om man vill ha en bra plats. Så ringde en av mina kopisar och frågade om hon skulle kunnde komma. Och jag blev så glad! Kvällen slutade med att vi var 11 personer och att jag fick fira med mina bästavänner här i Sydney! Det kunde inte ha blivit bättre. Det var den bästa nyårsafton någonsin och jag tror inte att något kommer att slå detta. Jag menar fyverkerierna från Harbour Bridge vad kan slå det lixom? Det var så synd att jag inte fick några foton utan bara videos av fyverkerierna. Och jag vet inte hur man får in dem här på bloggen.
 
Halva kön för att komma in till Mrs Macquries point

En annan kompis bild
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0