Dag 7

Dag 7 började med att jag glömde kameran. VIlket var helt idiotiskt. Tur att jag hade mobilen med mig. Dagen bestod av vi besökte Montezuma Falls, Ocean beach och Henty dunes. Dagen gick så snabbt!
 
När vi var vid Montezuma så fanns det en hängbro som man kunde gå ut på för att få en fin utsikt över vattenfallet. Jag är höjdrädd men bestämde mig för att gå ut på bron för att övervinna min rädsla men det var inte så enkelt som jag trodde. Halvägs ut på bron började jag få en panikattack vilket var så läskigt! Det var min första panikattack då benen och händerna började att domna bort och jag började hyperventilera. Som tur var Olivia där som kunde hjälpa mig av bron och hjälpa mig att andas och vara där som stöd för mig. Jag tror på att människor kan vara på rätt tidpunkt vid rätt tillfälle, typ som ödet. För Olivia var rätt person för hon var inte höjdrädd och hon viste hur man ska ta sig ur en attack för att hon har själv haft dem. Jag är så himla tacksam att hon var där och hjälpte mig. När någon är där för dig när du behöver det som mest glömmer man inte. Spelar igen roll om det är en stor eller liten grej. Men nu kan jag inte sluta att gå upp på höjder för då kommer det att bli ännu värre till nästa gång och det vill jag verkligen inte.
 
Montezuma Falls
 
Ocean Beach
 
Hunty Dunes
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0