Dag 4

Dag 4 var en händelserik dag. Vi började med att åka till Legerwood där vi fick se träskulpturer. Eller alltså de hade karvart ut skulpturer ur existerande träd. Lite häftigt faktiskt. Sedan bar det av till Holy Cow Café där vi fick smaka ost :) St Columba falls var mäktigt det var mitt första vatten fall under min tid här i Australien så det var lite speciellt. Sedan åkte vi till in favorit plats på jorden, Bay of Fires. Jag kan inte beskriva med ord hur vacker det var. Det är de gånger när jag är med om något speciellt eller när jag ser något vackert som jag önskar att min familj kunde vara med mig så vi kunde uppleva det tillsammans. För det är en sak att se bilder och höra historier och det är en annan sak att vara där och känna känslan. Vi stannade i Bichino över natten där vi hade BBQ och vi såg pingviner!!
 
Legerwood
 
Holy Cow Café
 
St Columba Falls
 
Bicheno
 
Bay of Fries
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0