Dag 12

Dag 12 bestod av lite hiking och 5 timmars sträck körning i mini bussen för att hinna till Adelaide. Baken gjorde lite lagom ont när vi var framme. På morgonen klättrade vi uppför The Grampians. När vi väl var där uppe så var det en klippa som jag ville ta kort från men jag vågade inte riktigt i början. Men tillslut tog jag mig i kragen och gick ut dit för att rädslan inte skulle ta över ännu en gång. Och känslan att jag klarade det var så skön! Jag var så stolt över mig själv och bilden bli bra den med. Kunde inte blivigt bättre :)
Sista dagen på resan slutade i Adelaide. Inte direkt min typ av stad men den var fin.
 
Grampians National Park
 
 
Adelaide
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0