Dag 11

Dag 11 började med att vi åkte till London Bridge och lite andra platser. Vi besökte även ett Aborigional center där vi fick se på film om folkslaget men även läsa lite. Jag tycker att det är jätteintressant att höra om aborigional folket och dress kultur. Vi skulle ha gått till Mackenzie falls men det fick vi inte för det var brandrisk i området. Det var 43 grader den dagen och jag har aldrig i mitt liv upplevt sån värme! Det var helt sjukt, bilen blev nästan överhättad och djuren bara låg ned i skuggan. 4 dagar efter jag kommit hem därifrån så var det en stor skogsbrand i just det området. Jag har börjat tro på ödet mer och mer nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0