Bokat resa!

Hejhej!
 
Jag är så lycklig!! För idag har jag bokat resa till Tasmanien och The Great Ocean Road! Jag är ledig under hela sommarlovet vilket betyder att jag har lite över en månads ledigt vilket är väldigt snällt av mina "föräldrar".  Så då tänkte jag passa på att utforska Australien. Tasmainen är en vacker liten ö som ligger söder om Australien den är lite så som Gotland är till Sverige.
 
Jag åker om två veckor, alltså den 9 december flyger jag till Hobart, Tasmanien. Jag har en dag att utforska Hobart innan min tour börjar. Jag kommer att resa själv men på resan kommer 14 andra personer vara med på. Resan runt ön börjar den 11:e och slutar den 16:de. Där ifrån sätter jag mig på flyget till Melbourne. Även där har jag en dag i staden innan min nästa tour börjar. Den 18:de börjar The Great Ocean Road resan som är till en 20 december. Och den 21 är jag äntligen hemma igen. Så sammanlagt kommer jag vara borta i 13dagar!
 
Om någon för att år sen hade sagt att jag skulle resa ensam i Australien I 13 dagar hade jag bara skrattat och inte trott på dem. Men nu sitter jag här och kan inte vänta tills jag får åka. Jag tycker att det känns så overkligt att jag har fått chansen att få göra något sånt här fantastiskt! Och jag försöker att ta vara på varje dag så gott jag kan. Det finns ingen värre känsla än "jag skulle ha gjort det" och "det gör jag sen" för att sedan aldrig göra det.
 
Jag ska försöka att ta så många foton som möjligt på de olika ställerna under min resa. Men om ni vill ha en bättre bild om vart jag ska åka så kan ni googla på Tasmania och The Great Ocean Road.
 
Hoppas att allt är bra och att ni inte förfryser där hemma!
 
Soliga Kramar från mig i Australien
 
 
 
 
michellemariolina.blogg.se
2015-11-25 @ 10:56:51
URL: http://michellemariolina.blogg.se/

Vad roligt! :D

Lena
2015-11-25 @ 12:59:58
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Vilken rolig resa! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emmaisydney.blogg.se

Yesterday is history Tomorrow is mystery Today is a gift

RSS 2.0